Fuziuni & Achizitii prin Transfer Business Management

Transfer Business Management este un serviciu oferit de catre Cabinetul DRAGAN CONSULT in vederea sustinerii vanzarilor si cumpararilor de afaceri in toata Romania. Expertii cabinetului va asista la toate momentele acestei operatiuni. Etapele necesare unei operatiuni de transfer al unei afaceri sunt: Evaluarea si Auditul, Determinarea pretului, Analiza surselor de finantare, Negocierea clauzelor, Redactarea si semnarea contractelor, Consultanta si Suport la preluare, Perenizarea conceptului, Con

DRAGAN CONSULT in domeniul vanzarilor de afaceri.

Pentru a veni in sprijinul investitorilor si al proprietarilor de afaceri Cabinetul DRAGAN CONSULT lanseaza o noua activitate, cea a vanzarilor de afaceri, a fondurilor de comert, a stocurilor de marfa si a activelor comerciale. In acest sens orice persoana interesata a vinde afacerea sa, poate sa posteze anunturi simple, cu foto si video pe situl www.transfer-business.com

Pe siteul www.transfer-business.com gasiti doar afaceri de vanzare solide, le puteti cumpara sau inchiria ca orice alt b

Cabinetul DRAGAN CONSULT in domeniul FONDURILOR EUROPENE

Noua oferta de consultanta in materia Fondurilor Europene este valabila pentru toate domeniile si axele la care Romania are acces. Finantarea se face sub forma de granturi si poate atinge 100% din valoarea proiectului. Responsabil direct este D-na Jurist DRAGAN Alina Elena.

Fuziuni & Achizitii prin Transfer Business Management

Transfer Business Management este un serviciu oferit de catre Cabinetul DRAGAN CONSULT in vederea sustinerii vanzarilor si cumpararilor de afaceri in toata Romania. Expertii cabinetului va asista la toate momentele acestei operatiuni. Etapele necesare unei operatiuni de transfer al unei afaceri sunt: Evaluarea si Auditul, Determinarea pretului, Analiza surselor de finantare, Negocierea clauzelor, Redactarea si semnarea contractelor, Consultanta si Suport la preluare, Perenizarea conceptului, Continuarea activitatii, Salvarea locurilor de munca.

Etapa evaluarii afacerii este cel mai important moment atat ca reflectare a realitatii economice in care activeaza societatea, cat si ca baza de plecare a negocierilor. Recomnandam foarte puternic partilor implicate sa aiba ca start inaintea oricaror negocieri, un document care sa ateste baza discutiilor.

Alt moment de reflexie este alegerea variantei de transfer, adica transmitem un Fond de Comert sau cesionam partile sociale sau actiunile unei societati comerciale.

Transmiterea Fondului de Comert reprezinta transferul elementelor ce atrag, retin si fidelizeaza clientela adica, numele si logo-ul comercial, vadul comercial, licente sau acreditari, etc. In acest caz, transmiteti/cesionati/vindeti aceste elemente si va pastrati controlul asupra societatii.

In cazul in care realizati o cesiune de parti sociale (pentru S.R.L.) sau actiuni (pentru S.A.), veti transfera proprietatea atat a Fondului de Comert, cat si controlul asupra societatii.

In urma acestor idei va recomandam sa reflectati in pasii pe care ii veti face si apelati la specialisti si experti.

Intre timp va puteti alege afacerea potrivita pe site-ul pus la dispozitia dumneavoastra www.transfer-business.com