Fuziuni & Achizitii prin Transfer Business Management

Transfer Business Management este un serviciu oferit de catre Cabinetul DRAGAN CONSULT in vederea sustinerii vanzarilor si cumpararilor de afaceri in toata Romania. Expertii cabinetului va asista la toate momentele acestei operatiuni. Etapele necesare unei operatiuni de transfer al unei afaceri sunt: Evaluarea si Auditul, Determinarea pretului, Analiza surselor de finantare, Negocierea clauzelor, Redactarea si semnarea contractelor, Consultanta si Suport la preluare, Perenizarea conceptului, Con

DRAGAN CONSULT in domeniul vanzarilor de afaceri.

Pentru a veni in sprijinul investitorilor si al proprietarilor de afaceri Cabinetul DRAGAN CONSULT lanseaza o noua activitate, cea a vanzarilor de afaceri, a fondurilor de comert, a stocurilor de marfa si a activelor comerciale. In acest sens orice persoana interesata a vinde afacerea sa, poate sa posteze anunturi simple, cu foto si video pe situl www.transfer-business.com

Pe siteul www.transfer-business.com gasiti doar afaceri de vanzare solide, le puteti cumpara sau inchiria ca orice alt b

Cabinetul DRAGAN CONSULT in domeniul FONDURILOR EUROPENE

Noua oferta de consultanta in materia Fondurilor Europene este valabila pentru toate domeniile si axele la care Romania are acces. Finantarea se face sub forma de granturi si poate atinge 100% din valoarea proiectului. Responsabil direct este D-na Jurist DRAGAN Alina Elena.

COMPETENTE

Cu DRAGAN CONSULT dispuneti de o echipa permanenta, experimentata si profesionista in domeniul afacerilor.

JURIDIC :

  • Drept Comercial : Alegerea structurii juridice potrivite, infiitarea unei societati noi, redactare contractuala, obtinerea avizelor si autorizatiilor, puncte de lucru.
  • Drept Fiscal : optimizare fiscala a structurii organigatiei, taxe si impozite, elemente de contabilitate.
  • Dreptul Muncii : incadrarea angajatilor, clauze speciale de munca, forme speciale de colaborare.
  • Drept Imobiliar : achizitionarea imobilelor, relatii notariale, carti funciare, zone si spatii comerciale.

FRANCIZA

  • Creerea retelelor de franciza.
  • Optimizarea si dinamizarea lor.
  • Cursuri de formare initiala pentru francizati.
  • Animarea membrilor retelei.
  • Dezvoltarea retelei prin cooptarea de candidati.
  • Evaluarea candidatilor in franciza.
  • Control de conformitate si uniformitate.
  • Team-building.
  • Premiere si recompense.
  • Asigurarea rerenizarii conceptului.