salonul de afaceri
Este evenimentul se adresează atât antreprenorilor care au deja o afacere în derulare și doresc o accelerare a cifrei de afaceri prin atragerea de noi clienți și parteneri, cât și antreprenorilor aflați la început de drum care doresc să integreze o rețea de afaceri, să preia un model de business, să urmarească tendințele de dezvoltare din piață, să-și dezvolte o rețea de networking și contacte profesionale
salonul de afaceri
Temele abordate de catre participanti sunt din domeniul politicilor publice, domeniul comercial, juridic, financiar, bancar, francize si parteneriat, resurse umane, s.a.
Interventiile vor fi asigurate de catre invitati speciali ai evenimentului din tara si strainatate cu expertize relevante si utile pentru toti participantii, de la autoritati, la conducatori de multinatinationale, bancheri, profesori universitari, experti, consultanti si reprezentanti ai francizelor locale si international, directori de dezvoltare, etc.
Salonul are doua componente, una de conferinte-comunicare si alta de expozitie-targ, organizate in patru directii:
- Institutii Publice si Autoritati
- Finantare, Banci si Consultanta
- Franciza si Parteneriat
- Start-up

BENEFICIARI

antreprenorii consacrati
Fie ca sunteti detinatorul unei afaceri in dezvoltare, fie ca sunteti un expert care doreste sa se exprime pe un subiect tehnic sau sa va cresteti notorietatea profesionala, salonul se prezinta ca o intalnire de prezentare si promovare a produselor si serviciilor d-voastra, atat sub forma conferintelor de comunicare in amfiteatru oferindu-va ocazia sa luati cuvantul, cat si in cadrul expozitional in standuri amenajate.
Scopul este de a genera contacte, networking si lead-uri in atragerea noilor parteneri, atingerea obiectivelor de pozitionare a marcii pe care o dezvoltati si cresterea notorietatii prin asocierea unei dezbateri de actualitate.
Pentru Francizori este momentul ideal sa comunice si sa-si promoveze francizele, conditiile de intrare intr-o retea de franciza si sa atraga candidati francizati.
Spekers pot fi patroni, directori si delegati ai firmelor in dezvoltare sau presedinti si directori de autoritati.

antreprenori debutanti
La inceput de drum e bine sa cunosti cat mai multi profesionisti, sa intalnesti oameni de afaceri de succes, sa asculti sfaturile lor, sa intelegi problemele prin care au trecut, sa participi la conferintele unor profesori universitari si nu numai.
De asemenea, este bine sa urmaresti tendintele din piata, sa observi riscurile si avantajele de a fi pe cont propriu si independent.
Aici poti sa descoperi cum devii un partener, un francizat sau afiliat la o retea de afaceri in dezvoltare, cum poti obtine o finantare sau cum si cine cauta talente, sa-ti dezvolti o retea de contacte profesionale.
Noi antreprenori vor gasi in cadrul evenimentului un sprijin adevarat din partea celor care ofera consultanta in diferite domenii de activitate, a francizelor care ofera concepte de afaceri la cheie si vor cunoaste oamenii care conteaza in business

Institutii Publice si Autoritati
Institutiile publice si private impreuna cu autoritatile vor avea ocazia sa comunice in mod transparent despre politicile pe care doresc sa le implementeze cu relevanta pentru domeniul de afaceri. Fie ca vorbim de reprezentantii Ministerului Finantelor, al Ministerului Economiei sau al Ministerului pentru Mediu de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, fie ca vorbim de Institutii private de dezvoltare sau Excelenta in afaceri, de Asociatii Profesionale si Patronale, in cadrul acestui eveniment ele vor avea ocazia sa fie cat mai aproape de antreprenori, sa faciliteze comunicarea institutionala pe verticala.

Finantare, Banci si Consultanta
Francizele ca mijloc de dezvoltare sunt o metoda de comert asociat intre parteneri francizati care opereaza sub umbrela unui brand. Francizorii care dezvolta un concept sau o idee de afacere pot sa-si expuna conditiile de francizare, costurile de integrare intr-o franciza si sa obtina date de contact de la viitorii candidati la propria retea de franciza.
Reprezentantii francizelor vor avea ocazia sa contribuie la notorietatea propriului brand, sa-si expuna know-how-ul si sa foloseasca acest eveniment ca mijloc propriu de comunicare, atat in intern fata de actuali francizati, cat si in extern fata de viitorii parteneri francizati sau prin presa si retele de socializare

Franciza si Parteneriat
Francizele ca mijloc de dezvoltare sunt o metoda de comert asociat intre parteneri francizati care opereaza sub umbrela unui brand. Francizorii care dezvolta un concept sau o idee de afacere pot sa-si expuna conditiile de francizare, costurile de integrare intr-o franciza si sa obtina date de contact de la viitorii candidati la propria retea de franciza.
Reprezentantii francizelor vor avea ocazia sa contribuie la notorietatea propriului brand, sa-si expuna know-how-ul si sa foloseasca acest eveniment ca mijloc propriu de comunicare, atat in intern fata de actuali francizati, cat si in extern fata de viitorii parteneri francizati sau prin presa si retele de socializare

Start-up
Firmele la inceput de drum vor avea oportunitatea sa-si faca cunoscute produsele si serviciile inovative, sa caute finantare pentru dezvoltarea viitoare, sa comunice cu piata si sa-si valideze si sa verifice conceptul in mod nemijlocit cu participantii la eveniment.
Fie ca sunt din domeniul noilor tehnologii sau intreprinderi sociale aceste entitati au ocazia sa se faca cunoscute si sa se promoveze unui public cat mai larg.
Contact
Suntem aici să vă ajutăm 7 zile pe săptămână și să vă răspundem în 24 de ore la orice întrebare. Suntem convinși că ați aflat deja o serie de informații din cadrul siteului nostru, dar suntem pregătiți cu mai multe răspunsuri la întrebările dvs.